Khamis, 19 Mac 2009

RINTIHAN MUSLIMAT IKHWANUL MUSLIMIN DI PENJARA SYRIA

Kongsi

RINTIHAN MUSLIMAT IKHWANUL MUSLIMIN DI PENJARA SYRIA

SURAT DI BAWAH INI TELAH BERJAYA DISELUDUP KELUAR DARI BASSAD SYRIA.IA MENCERITAKAN TENTANG RINTIHAN MUSLIMAT IKHWANULMUSLIMIN YANG DIKURUNG DI DALAM PENJARA SYRIA

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG ……

Kami telah menulis berpucuk-pucuk surat dengan air mata di rintihan hati tetapi malangnya tidak satu pun sampai kepada umat islam di luar pintu besi ini.Kami tidak dibenarkan menulis atau membaca kertas dan pen diharamkan.Penderitaan kami tidak dapat menembusi dinding2 hitam yang mengurug kami tetapi kami yakin bahawa surat ini akan sanpai kepada ummat islam seluruh dunia.Dalam surat ini kami menceritakan tentang penderitaan dan kezaliman yang dikenakan oleh binatang 2 pemabuk yang digunakan oleh kerajaan Syria ke atas kami di dalam penjara jahanam ini.Kalaulah setakat pukulan dan kejutan elektrik kami dapat bersabar menahan tetapi kami di sini lebih dari itu.Dapatkah kami terus bersabar menahan hati apabila terdapat dikalangan kami dirogol tanpa belas kasihan sehingga menghembuskan nafas terakhir.

Kami berharap kami tidak diperanakkan di muka bumi ini. Dari hati kami yang terseksa kami memoham agar semua umat islam berusaha untuk menyelamatkan nyawa dan maruah kami.Kalau dahulu apabila seorang muslimat meminta pertolongan khalifah Al-Mu’tasim kerana dizalimi, selruruh umat bala tentera islam dikerahkan untuk menyelamatkan penjara ini yang mana berbu-ribu muslimat diseksa,dizalimni dan dibunuh oleh binatang2 yang tidak berperikemanusian. Ramai di antara kami mengandung akibat perbuatan zina mereka,kami tidak meminta agar dibebaskan.Kami hanya berharap agar penjara ini diletupkan dengan sekali dalamnya

‘’ WAHAI UMAT ISLAM SELURUH DUNIA,CUKUPLAH DENGAN TIDURMU,TAKUTLAH DI WAKTU KAMU SEMUA AKAN DISOAL DI HADAPAN ALLAH DI AKHIRAT NANTI TENTANG APAKAH YANG KAMU LAKUKAN APABILA MENGETAHUI KEZALIMAN DAN JENAYAH YANG DILAKUKAN KE ATAS KAMI, APAKAH KESALAHAN MUSLIMAT2 INI SEHINGGA MEREKA DIROGOL TANPA BELAS KASIHAN OLEH 26 TUKANG SEKSA. APAKAH KESALAHAN MEREKA SEHINGGA SUAMI MEREKA DIBUNUH DI DEPAN MATA MEREKA SENDIRI?????

‘’WAHAI UMAT ISLAM!!!!!!! SEBENARNYA KAMU NYEYAK TIDUR.NAH, APAKAH JAWAPAN KAMU WAHAI UMAT ISLAM.APAKAH KAMI AKAN TERUS BERHARAP SUPAYA KAMU DAPAT MENYELMATKNA KAMI DARI NERAKA YANG TIDAK BERSEMPADAN INI?APAKAH CAHAYA MURNI AKAN MENYINARI KAMI UNTUK MENERANGKAN HATI KAMI YANG TERSEKSA INI?????

BANGUNLAH…………………..BANGKITLAH WAHAI UMAT ISLAM DARI LENAMU

….MUSLIMAT YANG MENJADI MANGSA PENJARA TAGHUT NASIONALIS SYRIA

dituliskan semula:serikandi_syawal21@yahoo.com.my


Tiada ulasan:

Catat Ulasan