Sabtu, 26 Disember 2009

Tahniah kpd adik2 PMR !!!!!!!!!!!

Kongsi

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Bismillahirahmanirahim.Dgn Nama Allah yg Maha Pemurah lg Maha Penyayang.Alhamdulillah dgn keizinan Allah kita masih bernafas dan melihat dunia ini dlm keadaan aman dan damai

Tahniah kepada adik2 Smakl, Smik dan Matri yang mendapat keputusan yg cemerlang dlm PMR.Ingatlah kecemerlangan kita ini adalah utk islam bukan utk membanggakan diri bahawa kita ini adalah seorg yg bijak.

Namun bagi yang tak berjaya janganlah kamu berputus-asa sesengguhnya rahmat Allah itu luas. Gagal pada hari ini tak bermakna akan gagal pada esoknya.Kuatkan semangatmu dan yakinlah bahawa Allah bersama2 org yang berusaha dgn penuh jiddiyah.Bermuhasabahlah dlm hidup kita ini kadang2 Allah hilangkan sekejap matahari kemudian dia datangkan pula guruh&kilat puas kita menangis mencari mana matahari,rupa2nya Allah nak hadiahkan kita pelangi.

La Tahzan teruskan perjuanagn antum dlm medan da'wah dan tarbiyah ini.Sesengguh antum adalah seorang dipilih Allah dr berjuta2 manusia utk merasai nikmat iman dan islam.

Alhamduillah Smakl dan Smik yang mendapat semua A seramai 6 orang manakala Matri seramai 8 orang.Tahniah kpd antum dapat mengharum sekolah kepersada dunia.
waallahua'lam.


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan